MOJE DOKUMENTY SGB
„Banki Spółdzielcze SGB przyspieszają w obszarze mobilnym”
Bank Spółdzielczy w Kcyni z dniem 01 sierpnia 2019r, uruchomił dla Państwa nową usługę BLIK.
BLIK to usługa umożliwiająca:
BLIK w SGB umożliwia:
Płatności BLIK mogą być wykorzystywane tylko na terenie Polski w miejscach które są oznakowane znakiem towarowym BLIK.
Usługa dostępna jest dla klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych, wyłącznie do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków bieżących/pomocniczych.
WAŻNE!!!!!!!
Klient musi posiadać ważną kartę debetową wydaną do rachunku do którego chce mieć wydanego BLIKA. Karta jest niezbędna do aktywacji Portfela SGB. Dopiero gdy masz aktywny portfel SGB możesz dodać BLIKA za pomocą identyfikatora BLIK.
Uruchomienie BLIK
Proces aktywacji BLIKA oraz informacje jak działa BLIK znajdziesz klikając baner poniżej.