Bankowość elektroniczna SGB

Call Center - Bankowość internetowa
800 888 888

Czynne w dni robocze w godz. od 8:00 do 20:00

Zastrzeżenia środków identyfikacji elektronicznej (np. token lub nr telefonu) można dokonać telefonicznie
pod numerami Call Center przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

 

Pliki do pobrania

  1. Przewodnik dla Klienta – Nowe SGB24 – obowiązujący od 24.05.2021 (pobierz plik)
  2. Przewodnik dla Klienta – Nowe SGB24 BIZNES – obowiązujący od 24.05.2021 (pobierz plik)
  3. Przewodnik dla Klienta – TOKEN SGB – obowiązujący od 29.03.2021 (pobierz plik)
  4. Przewodnik po aplikacji SGB MOBILE – obowiązujący od 26.05.2021 (pobierz plik)

 

 

 

Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
zamknij [x]