Nowa BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA - ZMIANY

Zmiana sposobu logowania od 18 listopada 2019r. dla osób i instytucji korzystających z bankowości elektronicznej.

Ważne informacje:

  • Klienci korzystający podczas procesu logowania z haseł sms logują się bez zmian.
  • Klienci korzystający podczas procesu logowania z aplikacji mToken Asseco MAA w dniu 18 listopada (poniedziałek) otrzymają Państwo SMS-a (nadawcą sms-a bedzie SGB) z hasłem startowym potrzebnym do pierwszego logowania,
  • hasło to ważne będzie przez 24 godziny – jeśli w tym czasie nie zostanie użyte, należy skontaktować się z bankiem w celu jego odświeżenia,
  • do logowania i autoryzacji transakcji używać będą Państwo nowego tokena mobilnego SGB.

Instrukcja instalacji i pierwszego logowania przy użyciu tokena mobilnego SGB:

 

1. Jeśli na urządzeniu używanym do logowania (smartfon/tablet) była wcześniej używana aplikacja token mobilny MAA , należy ją odinstalować.

2. Pobierz aplikację „Token SGB” ze sklepu Google Play lub App Store.

 

3. Zaloguj się do bankowości elektronicznej wpisując swój identyfikator oraz hasło startowe otrzymane SMS-em (18 listopada).

Uwaga: wejdź do bankowości elektronicznej bezpośrednio ze strony Banku Spółdzielczego w Kcyni www.bskcynia.pl.

 

 

4. Aby Token SGB był połączony z bankowością elektroniczną, należy zarejestrować urządzenie (smartfon lub tablet), na którym jest zainstalowany.

Wpisz nazwę urządzenia:

 

5. System wyświetli kod aktywacyjny:

 

6. Uruchom aplikację Token SGB, przepisz kod aktywacyjny i potwierdź go kodem weryfikacyjnym przesłanym SMS-em.

 

7. Ustaw PIN do logowania do aplikacji Token SGB – dla Twojego bezpieczeństwa Token SGB nie dopuszcza stosowania ciągu tych samych lub kolejnych cyfr.

 

8. Po ustawieniu i potwierdzeniu kodu PIN, aplikacja Token SGB jest gotowa do logowania i autoryzacji Twoich transakcji w systemie bankowości elektroniczne.

 

9. Zaloguj się do bankowości elektronicznej użytym już wcześniej hasłem startowym (SMS z 18 listopada) i ustaw nowe hasło do logowania do bankowości elektronicznej.

 

10. Gdy potwierdzisz zmianę hasła, na Twoim telefonie lub tablecie pojawi się powiadomienie (push) z prośbą o zatwierdzenie. Kliknij w powiadomienie, zaloguj się do aplikacji Token SGB i zaakceptuj zmianę hasła.

 

Token dla klientów detalicznych:

 

Token dla klientów korporacyjnych:

 

 

Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
zamknij [x]