MOJE DOKUMENTY SGB
Zmiana sposobu logowania od 18 listopada 2019r. dla osób i instytucji korzystających z bankowości elektronicznej.
Ważne informacje:
Instrukcja instalacji i pierwszego logowania przy użyciu tokena mobilnego SGB:
1. Jeśli na urządzeniu używanym do logowania (smartfon/tablet) była wcześniej używana aplikacja token mobilny MAA , należy ją odinstalować.
2. Pobierz aplikację „Token SGB” ze sklepu Google Play lub App Store.
3. Zaloguj się do bankowości elektronicznej wpisując swój identyfikator oraz hasło startowe otrzymane SMS-em (18 listopada).
Uwaga: wejdź do bankowości elektronicznej bezpośrednio ze strony Banku Spółdzielczego w Kcyni www.bskcynia.pl.
4. Aby Token SGB był połączony z bankowością elektroniczną, należy zarejestrować urządzenie (smartfon lub tablet), na którym jest zainstalowany.
Wpisz nazwę urządzenia:
5. System wyświetli kod aktywacyjny:
6. Uruchom aplikację Token SGB, przepisz kod aktywacyjny i potwierdź go kodem weryfikacyjnym przesłanym SMS-em.
7. Ustaw PIN do logowania do aplikacji Token SGB – dla Twojego bezpieczeństwa Token SGB nie dopuszcza stosowania ciągu tych samych lub kolejnych cyfr.
8. Po ustawieniu i potwierdzeniu kodu PIN, aplikacja Token SGB jest gotowa do logowania i autoryzacji Twoich transakcji w systemie bankowości elektroniczne.
9. Zaloguj się do bankowości elektronicznej użytym już wcześniej hasłem startowym (SMS z 18 listopada) i ustaw nowe hasło do logowania do bankowości elektronicznej.
10. Gdy potwierdzisz zmianę hasła, na Twoim telefonie lub tablecie pojawi się powiadomienie (push) z prośbą o zatwierdzenie. Kliknij w powiadomienie, zaloguj się do aplikacji Token SGB i zaakceptuj zmianę hasła.
Token dla klientów detalicznych:
Token dla klientów korporacyjnych: